Kariéra

Práce v BREMA

Hledáme nové kolegy

Společnost BREMA kontinuálně roste více než 29 let. V současné době zaměstnává přes 170 lidí a nabízí stabilní pracovní zázemí s možností kariérního růstu.
Neustále pracujeme na rozšiřování našich služeb, zavádění nových technologií a inovacích. Realizujeme desítky projektů současně a z toho důvodu mezi sebe rádi přivítáme nové kolegy, kteří nám s tím pomohou.

Hledáme nové kolegy na tyto pozice

Náplň práce
  • servisní zásahy na přidělených zakázkách (servisní zakázky a záruční servis)
  • orientace v technické dokumentaci
  • vedení/vypisování servisních a montážních listů
  • držení servisní pohotovosti
  • základní orientace v jiných profesích, např. TZB, MaR
Nabízíme
  • zázemí stabilní české společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • zdravotní volno (sick day)
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • stravenky / stravenkové karty
  • produkty společnosti za zvýhodněné ceny
  • firemní rekreace v Krkonoších (pro rodinné příslušníky za zvýhodněné ceny)
  • vzdělávání a příležitost pro další profesní růst
  • pracoviště Praha, Modletice
  • doprava zdarma do Modletic
Požadavky
  • min. ÚSŠ elektrotechnického směru
  • vyhláška 50 min. §6, §9 výhodou
  • řidičský průkaz sk. B
  • flexibilitu, aktivní přístup k řešení problémů
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
Náplň práce
  • montážní, zámečnické, svářečské a servisní práce
  • podílení se na realizaci zajímavých zakázek (zejména Praha a okolí)
  • technické řešení vzniklých problémů
Nabízíme
  • zázemí stabilní české společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • zdravotní volno (sick day)
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • stravenky / stravenkové karty
  • produkty společnosti za zvýhodněné ceny
  • firemní rekreace v Krkonoších (pro rodinné příslušníky za zvýhodněné ceny)
  • vzdělávání a příležitost pro další profesní růst
  • pracoviště Praha, Modletice
  • doprava zdarma do Modletic
Požadavky
  • vzdělání technického směru (vyučen zámečník)
  • svářečský průkaz výhodou
  • manuální zručnost
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • orientace v technické dokumentaci
Náplň práce
  • řídí realizaci obchodního případu v místě výstavby v souladu s projektovou dokumentací a koncepcí organizace výstavby,
  • zabezpečuje převzetí staveniště a stavební připravenost pro montáže,
  • navrhuje schémata a obsazení realizačního týmu projektu,
  • provádí kontrolu provedených činností včetně dodržování předpisů z oblasti jakosti, bezpečnosti práce, nakládání s odpady, závazných postupů při instalaci, údržbě a opravách zařízení apod.,
  • provádí zápisy do stavebních deníků, zpracovává podklady pro vystavení soupisu prací a zjišťovacích protokolů na zákazníky a zabezpečuje potvrzení těchto dokladů, předává podklady pro vystavení faktur a kontroluje a schvaluje faktury subdodavatelů,
  • účastní se kontrolních dnů zákazníka/investora/se subdodavateli,
  • průběžně sleduje a vyhodnocuje průběh výstavby z věcného, termínového i ekonomického hlediska, zajišťuje stanovenou rentabilitu realizovaného obchodního případu a přijímá opatření na její dodržení,
  • zpracovává podklady pro změnová řízení (méně práce a vícepráce),
  • zabezpečuje zkoušky a zajišťuje přípravu předání a zabezpečuje vlastní fyzické předání/převzetí OP, případně jeho částí se zákazníkem,
  • zabezpečuje odstranění vad a nedodělků, případně reklamací,
  • odpovídá za zdárné dokončení a předání díla, jak po technické tak po ekonomické stránce
Nabízíme
  • zázemí stabilní české společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • zdravotní volno (sick day)
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • stravenky / stravenkové karty
  • produkty společnosti za zvýhodněné ceny
  • firemní rekreace v Krkonoších (pro rodinné příslušníky za zvýhodněné ceny)
  • vzdělávání a příležitost pro další profesní růst
  • pracoviště Modletice, Praha, Česká republika
  • služební automobil i pro soukromé účely
  • mobilní telefon s neomezeným tarifem, notebook
Požadavky
  • ÚSO/VŠ vzdělání technického směru
  • praxi min. 5 let na odpovídající pozici
  • vyhl. 50/78 Sb. par. 6 a vyšší
  • schopnost řídit projekty a koordinovat různé typy spolupracujících subjektů
  • znalost příslušné legislativy a norem, ekonomické povědomí výhodou
  • zkušenost s vedením a motivací podřízených zaměstnanců vítána
  • proaktivitu, flexibilitu a odolnost vůči stresu
  • výborné organizační a komunikační schopnosti, diplomatické jednání

práce v BREMA

Zaujala Vás některá nabídka práce?

V případě, že Vás zaujala některé z nabídek práce, neváhejte a kontaktujte naše personální oddělení.

Případně vyplňte kontaktní formulář.

+ 420 283 111 915